Czas realizacji zamówień

Złożone zamówienie zrealizowane zostanie tego samego dnia, lub nazajutrz - w miarę posiadanych stanów magazynowych. Zdecydowana większość towarów z naszej oferty jest na stanie i ma ikonę "do koszyka". Jeśli jakiś wyrób jest niedostępny, pojawia się przy nim ikona "powiadom o dostępności", albo nie ma przy nim żadnej ikony. Zdarza się jednak, że w tym samym czasie kilku klientów zamawia ten sam produkt i wtedy nie dysponujemy odpowiednią ilością dla wszystkich.

Powiadamiamy e-mailem naszych klientów o zmianie statusu ich zamówienia: -w trakcie kompletowania, -oczekiwanie na płatność, -skompletowane-przekazane do działu wysyłek, -opóźnienie w realizacji-zamówienie nie w pełni skompletowane, -spakowane-gotowe do wysłania, -gotowe do odbioru, -przesyłka wysłana, -anulowane, -odrzucone.

O ewentualnym braku jakiegokolwiek z zamawianych towarów powiadamiamy za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie.
W razie braku możliwości nabycia konkretnej pozycji zostanie zamawiającemu zaproponowany inny towar.
Ostateczną decyzję w każdym przypadku podejmie zamawiający poprzez złożenie dodatkowego zamówienia uzupełniającego lub rezygnację.

Zamówienia są realizowane przez zewnętrzną firmę kurierską GLS. Klient powinien otrzymać od GLS pocztą elektroniczną numer listu przewozowego wraz z linkiem do strony śledzenia przesyłki, a także SMS z numerem paczki i telefonem do kuriera mającego ją doręczyć.

 

Niedostarczona paczka

W sytuacji kiedy paczka nie została dostarczona z winy kuriera bądź z powodu nieobecności osoby odbierającej paczkę, nie oznacza to jeszcze, że została ona odesłana z powrotem. Gdy paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem, kurier podejmuje kolejną próbę dostarczenia. Po dwóch próbach, paczka trafia na krótki czas do lokalnego magazynu firmy kurierskiej i dopiero stamtąd zostaje odesłana do naszego magazynu-na nasz koszt.

Jeśli czekasz na swoje zamówienie już parę dni roboczych i  kurier  w dalszym ciągu się z Tobą nie skontaktował w sprawie dostarczenia przesyłki, nie zwlekaj! Koniecznie skontaktuj się z firmą kurierską. Ewentualny spór z firmą dostarczającą paczkę, nie oznacza, iż nie doszło pomiędzy nami do zawarcia skutecznej umowy sprzedaży. Rezygnacja, lub odmowa odbioru przesyłki nie jest odstąpieniem od umowy, stąd nie jest prawnie chroniona. Zwrot nieodebranej paczki do nadawcy rodzi konieczność ponownej opłaty, a to z kolei roszczenie do zamawiającego o zwrot przynajmniej wszystkich poniesionych dotąd kosztów. W świetle prawa zamawiający jest już właścicielem towaru i można go wezwać do jego odbioru i zapłaty, a do tego czasu naliczać wysoką opłatę za składowanie. Nie chcemy budować podobnych relacji z naszymi klientami, dlatego ostrzegamy konsumentów (którzy gdzieś, coś, od kogoś słyszeli, nie czytając ustawy i regulaminu) - w swoim interesie odbierz zamówioną paczkę pobraniową, a potem ją odeślij, jeśli nie spełnia Twoich oczekiwań. My zbyt ciężko pracujemy, byśmy mogli pozwolić sobie na straty nie mniejsze niż 38 zł od jednej nieodebranej paczki, bo ktoś zamówił, ale w zasadzie to już nie chce. W internecie na forach można znaleźć pełno skarg na tych obrzydliwych sprzedawców, którzy odzyskali swoje pieniądze. W jednym przypadku zaczęło się niewinnie od odmowy zwrotu kilkunastu złotych, a skończyło zajęciem komorniczym i utratą auta.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl