Czas realizacji zamówień

Złożone zamówienie zrealizowane zostanie natychmiast w miarę posiadanych stanów magazynowych, zdecydowana większość towarów z naszej oferty staramy się mieć na stanie.
O ewentualnym braku jakiegokolwiek z zamawianych towarów powiadamiamy za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie.
W razie braku możliwości nabycia konkretnej pozycji zostanie zamawiającemu zaproponowany inny towar.
Ostateczną decyzję w każdym przypadku podejmie zamawiający poprzez złożenie dodatkowego zamówienia uzupełniającego lub rezygnację.

Zamówienia są realizowane przez zewnętrzne firmy kurierskie: GLS, DHL. Klient w każdym przypadku otrzymuje numer listu przewozowego wraz z linkiem do strony śledzenia przesyłki.

 

Niedostarczona paczka

W sytuacji kiedy paczka nie została dostarczona z winy kuriera bądź z powodu nieobecności osoby odbierającej paczkę, nie oznacza to jeszcze, że została ona odesłana z powrotem. Gdy paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem, kurier podejmuje kolejną próbę dostarczenia. Po dwóch próbach, paczka trafia na krótki czas do lokalnego magazynu firmy kurierskiej i dopiero stamtąd zostaje odesłana do naszego magazynu.

Jeśli czekasz na swoje zamówienie już parę dni roboczych i  kurier  w dalszym ciągu się z Tobą nie skontaktował w sprawie dostarczenia przesyłki, nie zwlekaj! Koniecznie skontaktuj się z firmą kurierską. Ewentualny spór z firmą dostarczającą paczkę, nie oznacza, iż nie doszło do zawarcia skutecznej umowy sprzedaży, nie jest również uzasadnionym powodem do rezygnacji z odbioru przesyłki.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl